Participem a La Pedagogia de l’amor
Ahir vam participar a La Pedagogia de l’amor, una jornada que va organitzar el Centre Edith Stein i el Grup de Recerca en Pensament Pedagògic i Social de la Facultat de la Universitat de Barcelona.
En el marc d’aquest espai de reflexió, es van analitzar les implicacions, les exigències i les manifestacions de l’amor que tenen lloc al procés educatiu i des de SICAR cat vam parlar de la nostra experiència. I és que en una societat com la nostra, tan esclava de la planificació i de l’eficiència, potser s’ha descuidat l’atenció a la persones i formar-les per ser felices
