Adoratrius rep el Premi de Drets Humans Rei d’Espanya

Adoratrius ha rebut avui el Premi de Drets Humans Rei d’Espanya, un guardó que el Defensor del Poble i la Universitat d’Alcalá concedeixen biennalment a entitats que defensen i promocionen els Drets Humans i els valors democràtics.

Pots llegir la nota de premsa i els discursos clicant aquí , així com veure el vídeo de l’acte a continuació: