El Nadal segons na ‘Marta’
Per a na ‘Marta’, aquestes festes nadalenques són molt especials. Està molt contenta perquè, per primera vegada a la vida, la seva llar llueix com la de moltes altres persones: té un arbre de Nadal. Aquest avet està carregat de simbolisme i és el reflex de la seva valentia i de la seva lluita constant per poder completar el seu procés de recuperació com a víctima de tràfic. Pots llegir a continuació la carta que ens ha fet arribar:

