El nou Decret de la Generalitat exclourà la majoria de dones víctimes del TEH

En resposta al futur Decret de la Generalitat, que garanteix una indemnització a les dones víctimes de la violència masclista, hem elaborat una nota de premsa ja que considerem que aquest exclourà la majoria de víctimes del tràfic d’éssers humans (TEH).

Més informació: Nota de premsa