CLUB VOLEIBOL BARCELONA vs SICAR cat
El dissabte 2 de juny, el Club Voleibol Barcelona-Barça va convidar a les dones de SICAR cat a participar a la 11a. FESTA DE L’ESPORT, una activitat que la van anomenar “Igualtat per a tothom” organitzada per la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Barcelona.
Vam participar d’una Jornada de voleibol, on es van poder observar tots els beneficis de l’activitat física a nivell social, la transmissió de valors, … Les jugadores de diferents categories del Club, van estar ensenyant algunes tècniques d’aquest esport als col·lectius convidats, i posteriorment es va organitzar un partidet on poder posar a la pràctica tot allò que havien après.
L’experiència va resultar molt enriquidora, per part de tots els participants, amb ganes de continuar fent accions conjuntes per continuar treballant els valors de l’esport, més enllà de la competició.
Aquesta és la valoració que ens ha fet arribar una de les dones:
“Habiamos quedado a las 10h de la mañana, cogimos el bus hasta la Facultad, cuando llegamos las jugadores estaban jugando un partido, verlo era muy divertido, me estaba emocionado cuando pensé que tendriamos que jugar con ellas, Dios Mio! Me puse miedosa y vergonzosa, porque eran muy altas, tenian experiencia en jugar a volei, y eran muy buenas.
Al final no era como yo pensé, fueron muy amables, sencillas y muy cariñosas. Me sentí muy comoda y me puse a jugar con ellas sin ningun miedo y sin vergüenza, pase un rato increible, divertidisimo y contentisima! Al final nos dieron unos regalos que no habia pensado, y me gustó mucho, sobre todo la pulsera de la Barça.
Me gustaría mucho repetir la experiencia. Muchas gracias. “
R.A
http://www.cvbarcelona.cat/noticies/noticies-dels-equps/999-11a-festa-de-lesport

